Bejegyzések

Kép
15. nap Szénhidrát vacsora:

Bűnözés a köbön... egy kis segítséggel :)

Nutellás gombóc... hm... :)

A gyorsfagyasztott nutellás gombócokat megfőzöm sós vízben, majd arany-pirosra sütött zsemlemorzsában megforgatom.

A zsemlemorzsa sokkal szebben pirul, ha kerül bele egy leheletnyi cukor is. A cukor mennyisége mindig zsemlemorzsa mennyiségétől függ, de a morzsa nálam soha nem édes.
Őrölt fahéjjal szórtam meg a gombócok tetejét...

Nagyon jót ettem belőle, és tényleg úgy éreztem magam, mint a macska, aki kilefetyelte a tejfölt... :)
2018. március 7, 15. nap, Szénhidrát nap
Szabály:
Főtt tészta, pizza, bármilyen sós sütemény. Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható. Vacsorára választhatunk a fenti ételekből, vagy ehetünk tortát, sütit, fagyit vagy étcsokoládét.
Mivel Balázsommal Pécsre mentünk, ügyintézni, ezért az ebédet is ott ettük meg. Kínai étterembe választottam magamnak zöldséges tésztát, és alga salátát. Erről képem nincs... ugyanis elfelejtettem lefényképezni, annyira csorgott az illatoktól a nyálam...
De az alga salátát szeretettel ajánlom mindenkinek... mert én nagyon szeretem... :)
Kép
14. nap: Keményítő napi vacsora:


Tepsiben sült burgonya, grillezett zeller, és zöld paprika. :)

A burgonyát szép vékony cikkekre szeletelem, és kevés sült zsírral berakom a sütőbe. Sózom, és piros-ropogósra sütöm.

A zellert grillben megsütöm, mindenféle zsiradék nélkül. Csak só kerül rá.


2018. március 6, 14. nap: Keményítő nap
Szabály Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya), főzve, sütve, párolva, valamint rizs (keményítőnek számít).
Ebéd
Kép
13. nap fehérje vacsora:

Tepsiben sült csirkecomb és párolt zöldség.

A csirkecombokat sóztam, és betettem a tepsibe, zsírral, és némi fokhagymával, majd ropogósra sütöttem őket.

A párolt zöldség egyszerű fagyasztott keverék, amelyet ismételten a vok-ban pároltam, minden zsiradék nélkül, sóval-borssal-majorannával.

Finom vacsi lett belőle. :)
Kép
2018. március 5. 13. nap: Fehérje nap Egy pár pillanatig vívódtam rajta, hogy ezt a napot nevezem ki víz-napnak, de valahogy olyan éhesen keltem fel, hogy úgy döntöttem, a víznappal várok még egy kicsit... :)
Szabály: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, natúr joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen), tej. Bármilyen nyers saláta korlátlan mennyiségben fogyasztható. 1 szelet kenyér is megengedett (noha elhagyásával eredményesebb a diéta). Tészta nélküli levest is lehet enni.

Ez lett az ebédem:


Szalonnás-hagymás rántotta, és egy szeletke pirítós.. Amióta ezt a diétát csinálom, ez volt az első eset, hogy kenyeret ettem... de ugye ezt is megpirítottam.
A kenyérszelet egyébként egy fél kg-os szeletelt kenyérből való, tehát szerintem nem is igazán egy egész szelet.
Nagyon finom volt, és nagyon jól esett...
2018. március 4. 12. nap: Gyümölcs nap
Szabály: Csak gyümölcs ehető!

Vacsoránál kicsit elcsábultam, és zöldséget is ettem... De ha egyszer olyan guszta volt! :) :(
Nem tudom, örüljek-e vagy sírjak, de ez az első nap, hogy elcsábultam, és engedtem a kísértésnek.
Salátát ettem... jégsalátát, és répát...
Hm...
Nagyon finom volt....