2018. március 5. 13. nap: Fehérje nap

Egy pár pillanatig vívódtam rajta, hogy ezt a napot nevezem ki víz-napnak, de valahogy olyan éhesen keltem fel, hogy úgy döntöttem, a víznappal várok még egy kicsit... :)

Szabály: 

Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, natúr joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen), tej. Bármilyen nyers saláta korlátlan mennyiségben fogyasztható. 1 szelet kenyér is megengedett (noha elhagyásával eredményesebb a diéta). Tészta nélküli levest is lehet enni.

Ez lett az ebédem:


Szalonnás-hagymás rántotta, és egy szeletke pirítós..
Amióta ezt a diétát csinálom, ez volt az első eset, hogy kenyeret ettem... de ugye ezt is megpirítottam.

A kenyérszelet egyébként egy fél kg-os szeletelt kenyérből való, tehát szerintem nem is igazán egy egész szelet.

Nagyon finom volt, és nagyon jól esett...

Megjegyzések