Még mindig... :)


Napi szabály: 

Bármilyen gyümölcs ehető, korlátlan mennyiségben. (Azért a korlátlan mennyiség nem fért bele a gyomromba, és igazán nem voltam éhes)

Tehát, főzve, vagy nyersen... :)

Lassan vége a napnak, és úgy tűnik, túléltem az 1. gyüminapot.

Mit ettem ma?
- Reszelt almát, dióval. (Űgy nézett ki, mint a grízes tészta, csak sokkal finomabb volt, merthogy nem szeretem a grízes tésztát...)
- Főztem kompótot. Került bele alma, és a fagyasztóban találtam szilvát, és megyet. Került bele fahéj, és szegfűszeg. Még én is meglepődtem, milyen finom lett, pedig cukor egy szem se került bele.
- És persze ettem narancsot, citromot, banánt...

Még szerencse, hogy gyümit ilyenkor korlátlan mennyiségben szabad enni, és szerencse, hogy a dió és a mogyoró gyümölcs, különben az almával igazán nem lettem volna "kisegítve".

Viszont az tény, hogy ma több vizet ittam, mint a nagy átlag, és ennek megfelelően sokkal többet játam 00-ba. :) :) :)

Holnaptól a főtt ételeimet lefényképezem, felrakom, és leírom a receptjét is. Kíváncsi vagyok, hogy a 90 nap végére lesz-e valami újítás a főzőtudományomban... :)

Megjegyzések